Wszystkie towary w naszym sklepie podlegają zwrotowi!
Informacja o prawie odstąpienia od umowy od umowy zawartej na odległość.
Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:
- pisemnie na adres: Zentern sp. z o.o., Czerniakowska 71/408a 00-715 Warszawa;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@beemart.pl.
W PRZYPADKU REZYGNACJI Z ZAKUPU ZWRACANY TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ NA ADRES:
Zentern sp. z o.o., ul. Grochowska 339a/18, 03-822 Warszawa z dopiskiem: „Zwrot towaru”.
Towar możesz też zwrócić osobiście w powyższym punkcie. Zawsze pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu oraz oświadczenia odstąpienia od umowy. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest do pobrania TUTAJ.
WAŻNE
- Nie akceptujemy paczek odsyłanych za pobraniem. Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z zakupu, zwrócimy Ci równowartość produktu i kosztów zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.
- Aby zapewnić przyjęcie zwrotu, konieczne jest odpowiednie zabezpieczenie przesyłki.
- Produkt, który odsyłasz musi być kompletny — w oryginalnym opakowaniu wraz z całą otrzymaną zawartością.
- Jeśli wysyłasz zwrot w paczce, w której otrzymano zamówienie — usuń starą etykietę i przyklej etykietę zwrotu.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat, w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jeżeli otrzymali Państwo zakupioną rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: Zentern sp. z o.o., ul. Grochowska 339a/18, 03-822 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Zawarte w tym komunikacie zapisy dotyczące konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do kupującego będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
ZWROT PIENIĘDZY
W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten wygląda w następujący sposób:
– jeśli zamówienie opłacono kartą – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto karty,
– jeśli zamówienie opłacono przelewem elektronicznym – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew,
– jeśli zamówienie opłacono systemem Paypal – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto Paypal,
– w przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na konto wskazane przez Klienta e-mailem na podstawie zapytania złożonego przez nasz sklep.
Wymiana ekspresowa towaru z wadą fabryczną
Twoje urządzenie przy próbie uruchomienia – nie włącza się, nie działa lub funkcjonuje nieprawidłowo?
W takim wypadku możesz skorzystać z przyśpieszonej procedury wymiany wadliwego towaru z wadą fabryczną.
W celu skorzystania z tej opcji, należy przesłać nam zgłoszenie w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od daty otrzymania towaru. Opcja ta nie dotyczy uszkodzenia mechanicznego (towar jest uszkodzony fizycznie) lub braku kompletności towaru.
Reklamacja produktu
Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, masz prawo do skorzystania z uprawnień określonych w gwarancji produktu. Możesz również złożyć reklamację w sklepie z tytułu rękojmi. W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 1 (jednego) roku od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.
W TAKIM PRZYPADKU WADLIWY TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ NA ADRES:
Zentern sp. z o.o., ul. Grochowska 339a/18, 03-822 Warszawa z dopiskiem: „Reklamacja towaru” lub pozostawić osobiście w powyższym punkcie, wraz z otrzymanym dowodem zakupu oraz opisem reklamacji.
Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.
W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, możesz wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrócimy Ci równowartość ceny towaru.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (pączka ekonomiczna), Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji.
WAŻNE
- Masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.
- W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia towaru, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
GWARANCJE
Gwarancja – to tryb reklamacji oferowany przez producentów i dystrybutorów. W ramach gwarancji reklamowany towar podlega naprawie przez autoryzowany serwis.
Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji. Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury lub paragonu) do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu.
Reklamacja złożona bezpośrednio w punkcie serwisowym producenta jest najszybszą formą realizacji reklamacji.
RĘKOJMIA ZA WADY FIZYCZNE
Osoby fizyczne i przedsiębiorcy mogą skorzystać z tego trybu reklamacji. Uprawnienie to przysługuje przez rok od daty otrzymania towaru oraz przez rok od daty stwierdzenia wady towaru w przypadku zakupu związanego z działalnością zawodową lub gospodarczą. Po otrzymaniu reklamowanego towaru sklep ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni i poinformować klienta o dalszym postępowaniu.
Paczkę z reklamowanym towarem należy odesłać za pośrednictwem zamówionego przez nas kuriera na adres:
Zentern sp. z o.o., ul. Grochowska 339a/18, 03-822 Warszawa
Wybrane główne zasady, na które należy zwrócić uwagę przy reklamacji z tytułu rękojmi:
- Możliwość skorzystania z tej formy reklamacji istnieje do 2 lat od daty zakupu.
- Kupujący powinien określić sposób doprowadzenia towaru do zgodności z umową (wymiana, naprawa, obniżenie cenylub zwrot). W przypadku, kiedy konsument żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, przedsiębiorca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta:
Byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru
Wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.
ZWROT PIENIĘDZY
W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten wygląda w następujący sposób:
– jeśli zamówienie opłacono kartą – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto karty,
– jeśli zamówienie opłacono przelewem elektronicznym – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew,
– jeśli zamówienie opłacono systemem Paypal – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto Paypal,
– w przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na konto wskazane przez Klienta e-mailem na podstawie zapytania złożonego przez nasz sklep.